Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Sassa Jansson - 9 juli 2011 16:52

    I torsdags var jag och fiskade med familjen. Som vannligt kunnde inte min pappa holla sig på land  och hallkade ner för en hal sten som han och min lille bror fiskade i från. Han blev jätte blöt . varje år sedan jag var liten brukar vi åka och fiska den här tiden på sommaren och de senaste åren har han hallkat på precis samma sten   men som tur var gjorde han sig inte illa  . I morsse var jag som en tickade bomb ( har ett himmla morgon humör)   då resten av familjen nästan sätter på sig hjälmar och tassar runt  har det lite då o då . Dessutom var jag stressad för att jag skulle in till stan och som vannlig och kommer upp försent! Men resten av dagen har varit rolig !!

För flera månader sedan gjorde jag en bok som jag skrev villka filmer jag gått på och lite av vad de handlar om som fick namnet "jasmins filmtips", jag tänkte dela med mig av lite filmer jag sett och vad jag tyckte om de !




Never let me go.

     

Blev godkänd tyckte jag


Hur många lingon finns det i världen?

 Den blev mer en godkännd den var så bra!!

           


Rabbit Hole.

 var sådär

    


Black Swan .

Filmen var verkligen bra tycker jag för man får en inblick i hur personer kan vara mot varandra! den får         

Se den med någon Jag skulle aldrig våga se den själv  


water for elephants

 Den får   

jag höll på att resa mig från bio stolen flera gånger den var obehaglig! min kommis övertalade mig att vi skulle sitta kvar som tur var slutet var bättre   


Barnhemmet ( såg på inte på bio)


 Var bra men ruskig!!!!!!      


får den .


I går innvigde vi våran caffe maskin för första gången på riktigt! Min lille bror monterade ihop den !



                                               



Var hoss min mormor förra veckan och när vi gick i skogen med hennes hund Rolle så hittade  jag den här gulliga annsiktet på en gran .



                                                          


                                                  

               

I går var det fullt upp min farmor kom på besök det v ar jätte roligt att träffa henne! Jag hjälpte henne att måla tå naglarna!

                                                  

    




Presentation


Här kan du följa min vardag och saker som händer både roligt och tråkigt

Omröstning

blev du skrämd på halloween eller skrämde du någon? Kannske du hade fest?
 Jag blev skrämd och as rädd!
 Jag skrämde andra .
 Nej jag hade halloween fest.
 NEJ! Hatar halloween! Jag vill vara i fred!
 Jag råkade ut för äggkastare på min dörr.
 Nej ingen skrämde,busade frågade efter godis. Och jag skrämde inte någon eller frågade eftergodis.
 Jag fick ton vis av godis

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort om allt

Har du frågar till mig skriv här!

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards