Alla inlägg under september 2011

Av Sassa Jansson - 23 september 2011 15:45

I förra vecka kollade jag på två nya biofilmer    Apflickorna och bilar 2 .

Jag tycker att apflickorna var bra men lite otäck och jag tyckte att den var lite svår att förstå alltid men den var ok !   

Bilar 2 var sådär trodde nog att den skulle vara  roligare men den var verkligen välgjord och bra . Några scener var verkligen roliga  


Det är jätte bra höstväder och gannska varmt här hemma. Det märks att vintern närmar  sej !   


 

                                                  

        Den får       hjärtan av mej.



                                                  

         Den får     och en   av mej.



Kram !

Av Sassa Jansson - 11 september 2011 15:39

I förra veckan var jag och höst klippte mej blev faktiskt bra. I går var jag på kulturnatten det var jätte roligt! I dag har jag varit inne i stan och gått en lång promenad med en vän.


det börjar kännas att det är höst snart tyckte att det verkligen var  konstigt väder inne i stan!!   varmt men endå inte  . Känner mej trött var uppe till kl ett i går så jag får vell skylla mej själv!!  . 




kram !   

Av Sassa Jansson - 1 september 2011 19:55

I går  var det en såndär kväll som man inte glömmer!! Jag och mina föräldrar var och såg Gladahudik i Konserhuset. Hellt UNDERBART var de!! och roligt!! Skulle vilja se de igen  ! och vi hadde bra platser också!!


I dag har jag varit och badat med en vän och jag kunnde slappna av som jag verkligen behöver! sedan blev det ett beslk på kina resturang. Mycket trevligt!  


Kram!

Presentation


Här kan du följa min vardag och saker som händer både roligt och tråkigt

Omröstning

blev du skrämd på halloween eller skrämde du någon? Kannske du hade fest?
 Jag blev skrämd och as rädd!
 Jag skrämde andra .
 Nej jag hade halloween fest.
 NEJ! Hatar halloween! Jag vill vara i fred!
 Jag råkade ut för äggkastare på min dörr.
 Nej ingen skrämde,busade frågade efter godis. Och jag skrämde inte någon eller frågade eftergodis.
 Jag fick ton vis av godis

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort om allt

Har du frågar till mig skriv här!

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards