Alla inlägg under november 2011

Av Sassa Jansson - 21 november 2011 15:20

Det här är nog det jobbigaste vädret jag vet just nu, mörkt när man somnar på kvällen och mörkt när man stiger upp!!

Det vore bättre om det kom snö i stället snart  .  


För en vecka sedan var jag på bio  och kollade på Jägarna 2. Jag tycker att den var bra men i bland fick jag titta bort ( något som inte händer så ofta)   Jag är glad över att jag gick och såg den! Rolf Lassgård spelade jätte bra!

Jag ger den      hjärtan 



   




                                             Krama

r !                                                 

  

Presentation


Här kan du följa min vardag och saker som händer både roligt och tråkigt

Omröstning

blev du skrämd på halloween eller skrämde du någon? Kannske du hade fest?
 Jag blev skrämd och as rädd!
 Jag skrämde andra .
 Nej jag hade halloween fest.
 NEJ! Hatar halloween! Jag vill vara i fred!
 Jag råkade ut för äggkastare på min dörr.
 Nej ingen skrämde,busade frågade efter godis. Och jag skrämde inte någon eller frågade eftergodis.
 Jag fick ton vis av godis

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort om allt

Har du frågar till mig skriv här!

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards