Alla inlägg under december 2011

Av Sassa Jansson - 30 december 2011 18:49

I går var jag och såg The Girl with the Dragon  Tattoo . Jag tycker att den var bra men Lisbeth Salander var ett snäpp bättre i den svenska men som hatar kvinnor. Men för att vara Amrikansk var den bra!   Om jag ska jämföra med den svenka och den här var nog båda lika bra!


Det var tur att  jag och min kommpis bokade biljetter innan det var nästan fullt!


                                                från Sf bio.


Den får          av mej  


Hittade några målningar som jag gjort tänkte lägga upp de här! så kolla gärna in de    


 


och ....


 




och här är några bilder på julklappar   :


 

En mycket fin julklapp... ett armband!


En av mina katter ville också vara med ....  


 



Nu laddar jag för nyår i morron!!  


Kramar  


Av Sassa Jansson - 29 december 2011 13:13

Nu är julen över och jag är jätte nöjd över julklapparna jag har fått!!  

Jag fick :

1. Pengar !

2. Kläder !

3.Tofflor lila och hjärtan på !

4. Klistermärken med mitt namn häftiga!!

5. Nagelack och nagelsmycken!


För pengarna köpte jag :

The sims husdjur.


Och en    !

Som jag kan rekomendera jag tycker att den fungerar jätte bra och det blir fina bilder  

Den heter Canon och är 12.1 mega pixels och är i en jätte fin lila färg     .


I tisdags var jag och en vän ute och fikade det var gott !! Snart kommer en bild...


     





I söndags åkte jag till min  mormor sov över. På kvällen när jag och min  mormor skulle gå ut för sissta gången med hennes hund på kvällen började det BLÅSA!!! och på natten vaknade jag flera gånger av att jag trodde att taket på huset skulle blåsa av! Så det blev inte så mycket sova av! Plus att samma storm kom tillbaka natten efter !! DRYGT!!   men men!!


Snart ska jag på bio med en kommpis!    


Gott nytt år på dej!!



Av Sassa Jansson - 13 december 2011 17:21

I går var jag min mamma och min lille bror och skulle köpa julklappar . För en gångs skull hade jag skrivit en lapp villka som jag skulle köpa till! Det var faktiskt bra kan rekomendera det till dej som har svårt att komma ihåg villka du köpt till   .   


I heljen har jag varit hoss min mormor och på söndagen bakade vi lussebullar, de blev gooooda!!!

Vi har alltid vanilj smör för att de inte ska bli så torra! Det kan jag rekomendera det gör de godare tycker jag iallefall  


Dagens kännsla :                        




 

 

Kramar !!



   

Av Sassa Jansson - 8 december 2011 21:22

I dag har jag haft en lugn eftermiddag bästa hitils med min kommpis !!  Tänk om man kunnde ha sådana här dagar hela tiden!

Gym och bad Relaxen är BÄST när man ska ta det lugnt!! 

Det e verkligen jätte kallt ute tycker jag   Kännslor i dag som jag har haft:   


       

                                                  
        



                                                  
       


                                                  
        Bilder från Snyggare blogg.se 

   



                       

Hej hopp!!  



                 

Av Sassa Jansson - 6 december 2011 14:15

I går kväll kom det snö! Inte så mycket med det blir lite mer julstämmning tycker jag   .

Snart är det tredje advänt och julen närmar sej med stormsteg.


Jag har funderat mycket på när man ska be om förlåtelse och inte,och jag har kommit fram till att det bästa är att man ber om förlåtelse är när man vet vad man har gjort och inte bara för att det ska låta!

Djur är verkligen kloka! I dag satt min katt Findus nära mej och tittade precis som att han förstod att jag inte är så glad.

Då vet man vem som är enns vän!


Snart ska jag till stan och kannske kolla på lite julklappar  med en kommpis  


Så här känner jag i dag!                    




                                                  



och jag behöver många   ar!


                                                  By By  

Av Sassa Jansson - 4 december 2011 21:00

Min helj har varit as grym i går kom en kommpis hem till mej och vi bakade! Sånt som är såå tråkigt själv tycker jag!

i dag var jag ,mina föräldrar och några kommpisar till oss och  köpte hö ( till våra hästar). Det var läskigt som tusan men jag överlevde  Några gånger trodde jag att jah skulle få en hö bal i huvudet ( eller att någon annan skulle få det)   jag blev verkligen överaskad när jag såg hur vig min pappa var när han klättrade upp för stegen  


Sedan blev det lite film tittande på kvällen 

i dag skulle jag villja säja :


                                                  
               

                                                  
         Eller? 

                                            Bilden kommer från Snyggare Blogg.se
 

Häfftig bild va?       


 

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Sushie!
DAGENS KLÄDSEL: Stall kläder och vardagskäder
DAGENS FRISYR: Uppsatt eftersom att jag inte villa ha dammit hår!
DAGENS LÅT: Gregorian Moment of Peace
DAGENS PLANER: hemmta hö .
DAGENS SAKNAD: Bio!
DAGENS DUMMASTE: jag åt inte frukost!
DAGENS MISSLYCKANDE: Somnar för sent!
DAGENS DROG: Musik!
DAGENS KÖP: Nopp inget!
DAGENS GODIS: Blev inget men dessto mer i morron!!
DAGENS HUMÖR: Gannska glad.
DAGENS CITAT: Tänk på hur du själv skulle reagera!
DAGENS ROLIGASTE: Hade roligt när jahg hemmtade hö!

från Snyggare Blogg.se



Kram!




  











Presentation


Här kan du följa min vardag och saker som händer både roligt och tråkigt

Omröstning

blev du skrämd på halloween eller skrämde du någon? Kannske du hade fest?
 Jag blev skrämd och as rädd!
 Jag skrämde andra .
 Nej jag hade halloween fest.
 NEJ! Hatar halloween! Jag vill vara i fred!
 Jag råkade ut för äggkastare på min dörr.
 Nej ingen skrämde,busade frågade efter godis. Och jag skrämde inte någon eller frågade eftergodis.
 Jag fick ton vis av godis

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort om allt

Har du frågar till mig skriv här!

0 besvarade frågor

Skapa flashcards