Alla inlägg under februari 2012

Av Sassa Jansson - 21 februari 2012 12:59

hej på er! i lördags såg jag melodifestivalen och att Mirakel med Björn Ranelin gick vidare det var den dåligaste jag hört! Men som tur var hade jag laddat upp med en stor poppkorn skål och tonvis med godis!!   ( hittade ingen smile med godis)

Typ som att de gjorde om Beck till Späck fast i melodifestivalspäck blev det tycker jag.    

Det är mycket bra väder ute och hoppas att det håller i sig och att det blir vår snart !   snart ska jag iväg och Bowla med en kommpis.

I går pysslade jag om min häst och tvättade tränns i förr går tvättade jag hela hennes sele villket tog tid det är ju rämmar över allt   Men det känns att jag gjort något bra och roligt när det var klart  



kramar!


Av Sassa Jansson - 16 februari 2012 12:58

I går eftermiddag var jag ute med min häst och körde det var så härligt att jag glömde både tid och var jag var   efteråt !!!



I lördags såg jag melodifestivalen hoss min mormor, och jag blev inte glad när Tomas Dileva och Sonja Alden inte gick vidare! Men som tur är finns ju Yotube med video när de sjöng.   


I Tisdags var det ju alla hjärtans dag och jag fick många fina kort med hjärtan på  och godis hjärtan och fina ord!  Och jag gav bort massa kort, sådana speciella dagar borde vara oftare !


Hörs kramar!

Av Sassa Jansson - 1 februari 2012 19:35

Hejsan ! Det har verkligen stått stilla med bloggadet ett tag! Men nu är jag tillbaka.

I måndags fyllde jag år och på kvällen blev det sushie !!   


I dag hade jag lite för bråttom när jag skulle gå ut så jag fastnade i dörren med armen på något vis och det gjorde ONT!! En del av armen var röd och efter ett tag blev det blåmärke...

Sen när jag skulle gå ut till smitt stall höl jag på att halka.. OTUR.   


Nu tycker jag att det kan bli vår ! Men det snöar och snöar och ingen vår så långt jag kan se     .


I heljen var min kommpis hemma hoss mej och vi hade en as rolig dag ! Med film och godis!!    .





hej då !   



Presentation


Här kan du följa min vardag och saker som händer både roligt och tråkigt

Omröstning

blev du skrämd på halloween eller skrämde du någon? Kannske du hade fest?
 Jag blev skrämd och as rädd!
 Jag skrämde andra .
 Nej jag hade halloween fest.
 NEJ! Hatar halloween! Jag vill vara i fred!
 Jag råkade ut för äggkastare på min dörr.
 Nej ingen skrämde,busade frågade efter godis. Och jag skrämde inte någon eller frågade eftergodis.
 Jag fick ton vis av godis

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort om allt

Har du frågar till mig skriv här!

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards