Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Nobels testamentet

Av Sassa Jansson - 8 mars 2012 13:56

Hej, Nu har jag entligen varit på bio! Och det blev Lisa Marklunds Nobels testamentet. Den var mycket bättre en vad jag trodde den skulle vara, trodde att jag skulle   Somna men det var mycket spänning.


Det är Malin Crépin Som spelar Annica Bengtzon och gör det nästan bättre tycker jag.


Jag kan varmt rekomdera den till Thriller älskare!!


Jag ger den fem st           





   Från Sf hemmsida




Kramar!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sassa Jansson - 1 december 2012 09:10

Hej! Nu har snön kommit!  Mysigt med lite julstämmning!  . Jag var och såg Call girl med en kommpis i förra veckan. Jag tycker att den var  bra! Har hört många som sakt att den inte var bra! Men jag tycker att den var helt OK!! Den tar ju upp ett ...

Av Sassa Jansson - 1 november 2012 12:35

HEJ ! Några vänner ringde hem till oss i går kväll ( De bor nära oss) och sa att vi skulle låsa dörrarna. Vi blev såklart rädda och låste direkt. En av våra vänner såg någon med svart munkjacka gå rakt över deras gård. Min vän frågade vem det var då ...

Av Sassa Jansson - 3 oktober 2012 07:27

Hej på er! I söndags var jag på bio med en kommpis och såg Hypnotisören . jag hade läst mycket om den   . Så jag blev välfigt nyfiken på att se den. jag blev posetivt överaskad! Den var mycket bra och det den var mycket spännanade tycker jag . Vissa ...

Av Sassa Jansson - 22 september 2012 19:55

Hej    villket HÖST väder det har varit i dag ! VARFÖR ÄR SOMMAREN SÅ KORT??  Sommaren som varit har ju regnat bort nästan helt den med . Man blir ju på  humör!! . Så hoppas på bättre höst väder.   I vecka har jag varit på bio och sett Snow w...

Av Sassa Jansson - 26 augusti 2012 20:23

Hej! Nu är vi snart inne i september och hösten närmar sig med stormsteg!  Det har ös regnat HELA dagen !!    Hoppas att du har haft en super bra sommar!?   Mitt roligatse sommarminne är när jag och min familj skulle åka Birka Line när min p...

Presentation


Här kan du följa min vardag och saker som händer både roligt och tråkigt

Omröstning

blev du skrämd på halloween eller skrämde du någon? Kannske du hade fest?
 Jag blev skrämd och as rädd!
 Jag skrämde andra .
 Nej jag hade halloween fest.
 NEJ! Hatar halloween! Jag vill vara i fred!
 Jag råkade ut för äggkastare på min dörr.
 Nej ingen skrämde,busade frågade efter godis. Och jag skrämde inte någon eller frågade eftergodis.
 Jag fick ton vis av godis

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort om allt

Har du frågar till mig skriv här!

0 besvarade frågor

Skapa flashcards