Alla inlägg under april 2012

Av Sassa Jansson - 15 april 2012 21:32

Hej!! I förra veckan var jag ock såg Hamilton-I nationens Intresse med min familj   Mikael Persbrandt var som vanligt bra och han styrde upp filmen. Jag tyckte att det var lite för mycket blod. Men den var se värd! 


Den får :    




   Från Sf bild sök  

   


kram!!

Av Sassa Jansson - 3 april 2012 18:25

Äntligen April!!! hoppas snön smälter och några vår vindarkommer !!    I dag har jag varit och sett Kvarteret Skatan reser till Laholmpå bio.




Jag trodde att den skulle vara löjlig och ha dålig humår. Men eftersom att jag tycker mycket om svenska filmer så var den lysande! Skrattade många gånger!   Jag skulle kunna se den igen!! Betyg blev:

        st blommor





 

http://www.sf.se  Kvateret skatan



I Går gjorde jag ennu ett bio besök och  då blev det :


   http://www.sf.se/ImageVaultFiles/id_2842/cf_201/panorama.jpg  bilden från SF  



Villken super film! Först trodde jag att det var en riktigt ur tråkig film för  att den började så dåligt. Men  jag blev  posetivt överaskad! Den var både rolig och mycket fin !


Snart påsk och jag har sätt tusilago i vägkanten . Blev jätte glad i dag när jag fick ett påskägg !




   I Dag känner jag mej ungefär som på bilden!!  


från : Snyggareblogg.se



Många Påsk Kramar!  

Presentation


Här kan du följa min vardag och saker som händer både roligt och tråkigt

Omröstning

blev du skrämd på halloween eller skrämde du någon? Kannske du hade fest?
 Jag blev skrämd och as rädd!
 Jag skrämde andra .
 Nej jag hade halloween fest.
 NEJ! Hatar halloween! Jag vill vara i fred!
 Jag råkade ut för äggkastare på min dörr.
 Nej ingen skrämde,busade frågade efter godis. Och jag skrämde inte någon eller frågade eftergodis.
 Jag fick ton vis av godis

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort om allt

Har du frågar till mig skriv här!

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards