Alla inlägg under maj 2012

Av Sassa Jansson - 7 maj 2012 21:44

vart har tiden tagit vägen?!! Det är ju liksom maj redan!  


jag har just varit på bio och sätt Hunger Games! En mycket speciell film tycker jag !! Det var ganska lätt att förstå slutet tycker jag!   Det var mycket spänning i filmen och det hände saker hela tiden så man somnade inte direkt! Den är 2 h och 22 minuter !!  

JENNIFER LAWRENCE kännde jag igen från Winter`s Bons    jag tycker att hon var bra i båda filmerna !

Hon är bra på att beskriva olika kännslor, och det har jag alltid tyck om skådisar som kan göra!

 

Den får :        1/2 hjärtan av mej!

 

      Från Sf Hunger Games

 

 

   kramar!

 

 

 

 

Presentation


Här kan du följa min vardag och saker som händer både roligt och tråkigt

Omröstning

blev du skrämd på halloween eller skrämde du någon? Kannske du hade fest?
 Jag blev skrämd och as rädd!
 Jag skrämde andra .
 Nej jag hade halloween fest.
 NEJ! Hatar halloween! Jag vill vara i fred!
 Jag råkade ut för äggkastare på min dörr.
 Nej ingen skrämde,busade frågade efter godis. Och jag skrämde inte någon eller frågade eftergodis.
 Jag fick ton vis av godis

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort om allt

Har du frågar till mig skriv här!

0 besvarade frågor

Skapa flashcards