Alla inlägg under november 2012

Av Sassa Jansson - 1 november 2012 12:35

HEJ ! Några vänner ringde hem till oss i går kväll ( De bor nära oss) och sa att vi skulle låsa dörrarna. Vi blev såklart rädda och låste direkt. En av våra vänner såg någon med svart munkjacka gå rakt över deras gård. Min vän frågade vem det var då blev han rädd och drog luvan över huvudet och sprang. Det var kol mörkt ute så det gick inte att se vem de var. Vi var rädda hela kvällen och jag vågade inte gå ut . 

 

I morse träffade min pappa en av våra grannar och frågade om de sätt någon springa över deras tomt i går kväll. Då sa grannen att det var en av deras barn som skulle skrämma våra vänners barn. De är kommpisar.Snacka om att  skrämmas på halloween

  Det var nära att min pappa ringde flera grannar. Lyckat bus eller hur???!!  

 

Hoppas att duhar haft en bra halloween! Hörs   

Presentation


Här kan du följa min vardag och saker som händer både roligt och tråkigt

Omröstning

blev du skrämd på halloween eller skrämde du någon? Kannske du hade fest?
 Jag blev skrämd och as rädd!
 Jag skrämde andra .
 Nej jag hade halloween fest.
 NEJ! Hatar halloween! Jag vill vara i fred!
 Jag råkade ut för äggkastare på min dörr.
 Nej ingen skrämde,busade frågade efter godis. Och jag skrämde inte någon eller frågade eftergodis.
 Jag fick ton vis av godis

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort om allt

Har du frågar till mig skriv här!

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards