Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Sassa Jansson - 11 augusti 2011 20:15

I veckan var jag och såg Julias ögon på bio det är en thriller/skräck . Den var läskig minst sakt ! jag brukar tycka om psykologiska filmer så jag tycker den var helt okey . Min kommpis var också nöjd med filmen ! Man ska inte se den själv tycker jag!!    Det är inte ofta jag går på bio 20.40 !!    Det känndes dagen efter he he   Då jag vaknade halv tolv!! jag tycker att dagen går mycket fortare när man vaknar senare!! ( känns så ).

I går var jag och min familj i Stockholm och shopade loss!! Min lille bror köpte en ny ryggsäck ( svart) snygg tyckte jag. Vi började med att äta på vårat favoritställe Jensens böfhus. Sedan blev det mat i farten nästan, för att hinna med tåget hem ! på en Italiensk resturang som också var okey men nästan inget slår Jensens Tycker jag!!. För mej blev det inte så mycket handlande jag köppte bara ett stort suddigum med texten For big mistage som är knallgult och väger typ 2 kg    jag hade ett liknande förut ( inte helt) men det här var större.


jag min pappa och min lille bror var också i stan och såg Monster truck , Det var häftigt jag har inte varit på det förut verkligen sevärt min pappa och min lillebror tyckte också att de var bra!



                                                  

            källa sf bio bilder

Den får         halv i betyg av mej


Kram!   

Presentation


Här kan du följa min vardag och saker som händer både roligt och tråkigt

Omröstning

blev du skrämd på halloween eller skrämde du någon? Kannske du hade fest?
 Jag blev skrämd och as rädd!
 Jag skrämde andra .
 Nej jag hade halloween fest.
 NEJ! Hatar halloween! Jag vill vara i fred!
 Jag råkade ut för äggkastare på min dörr.
 Nej ingen skrämde,busade frågade efter godis. Och jag skrämde inte någon eller frågade eftergodis.
 Jag fick ton vis av godis

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kort om allt

Har du frågar till mig skriv här!

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards